środa, 2 października 2013

Podobno kiedy się czeka to smakuje lepiej...

Kochani!
Bardzo chciałam kolejny rozdział dodać dzisiaj, ale naprawdę nie wyrobiłam z lekcjami. Jutro będzie na pewno. Przepraszam za utrudnienia i pozdrawiam was mocno.

P.S Lily M.  Mogę sobie wyobrazić reakcję ludzi na przystanku kiedy czytałaś rozdział ;)
Lili Potter życzę powodzenia w biologii i oby poszło Ci jak najlepiej.  :)
Karolina Dębiak, Eska, Wiktoria, Nutelkam,  Katie, Anka Cierocka , hop siup, Always , Gisia ,
 Mon Ika, Small Scar i wszyscy wspaniali czytelnicy.
Dziękuję! 

Vivian Malfoy.

3 komentarze:

  1. Będę czekać tyle, ile będzie trzeba ;*
    Hihi! :D

    Pozdrawiam Lily M. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam przedtem komentarz pod rozdziałem 40 bo myślałam, że nie ma nowych :P no co tu więcej można powiedzieć ? Mam nadzieję tylko, że nie będziesz szybko kończyć tego bloga :) Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, czekam ;) Nwm czy jestem wspaniałą czytelniczką ale... no już się rozdziału nie mogę doczekać :)
    Pozdrawiam, Kat :*

    OdpowiedzUsuń

Witaj

Tytuł aktualnego opowiadania: Czarny Raj
Tematyka : Potterowskie
Para : Dramione
Autor : Vivian Malfoy
Szablon : Szablownica




Obserwatorzy