środa, 18 września 2013

Kolejny rozdział.

Kochani!
Z całych sił będę próbowała wrzucić kolejny rozdział jutro.(czwartek.) Lekcje kończę o 15, mam nadzieję, że znajdę chwilę by napisać dalsze losy naszej głównej pary. Posiadam trzy najważniejsze rzeczy do pisania- chęci, wenę, zapał, więc jutro na 90 procent można spodziewać się dalszej części. Mam nadzieję, że nie czujecie się zawiedzeni. Serdecznie dziękuję za wasze komentarze, są wielką motywacją i powodem mego wielkiego szczęścia. Pozdrawiam serdecznie! Mocne uściski, 
Vivian Malfoy.
P.S. Jaki jest wasz stosunek do miniaturek?

8 komentarzy:

  1. Człowieku, sobie przeczytaj co napisałam pod miniaturką "Upadły anioł" i będziesz wiedziała co ja myślę o twoich miniaturkach, no i tak rozdziały często dodajesz także wiesz, nikt się nie pogniewa, no ja na pewno! Papa, pozdrawiam i życzę weny, Kat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wena jest i to jaka! Gorzej z czasem, ale tak się uparłam, że muszę dodać rozdział jutro, chodź bym miała wyjść z siebie.
      Pozdrawiam :*
      V.M

      Usuń
  2. Miniaturki twojego autorstwa zawsze i chętnie będę czytać! :) Nie czuję się zawiedziona. :* W pełni rozumiem to, że teraz jest szkoła i nie masz tyle wolnego czasu jak w wakacje. :)

    Viv, jest dobrze, nie martw się ;*

    Pozdrawiam Lily M. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh te miniaturki...
      Nie wiem dlaczego, ale kiedy długo nie dodaje noty( dla mnie długo-około 3 dni) czuję się źle i nie szczędzę sobie samokrytyki, chociaż zdaje sobie sprawę, że na niektórych blogach na rozdział trzeba czekać do miesiąca. Po prostu już tak mam ;)

      Zapraszam jutro i również pozdrawiam :*
      Vivian Malfoy.

      Usuń
  3. Na Twój rozdział zawsze warto czekać ;)
    A miniaturki, które piszesz są świetne więc jestem jak najbardziej za!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I Ty się jeszcze pytasz :D Rozdziały dodajesz tak często,ze aż mi wstyd, bo u siebie dodaje rzadko :/ Twoje Miniaturki są genialne, z reszta pisałam to juz pod "Upadłym aniołem". I tak jak koleżanka wyżej powtórzę" Na Twoj rozdział zawsze warto czekać" :D
    Weny:D
    Pozdrawiam,Lili:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniaturka jest w połowie napisana, co do rozdziału napiszę go i dodam dzisiaj.
      Pozdrawiam równie mocno,
      Vivian Malfoy

      Usuń

Witaj

Tytuł aktualnego opowiadania: Czarny Raj
Tematyka : Potterowskie
Para : Dramione
Autor : Vivian Malfoy
Szablon : Szablownica




Obserwatorzy