niedziela, 22 września 2013

Napływające wątpliwości.

Kochani!
Chciałabym powiadomić was, że rozdział 39 ukarze się prawdopodobnie jutro. Mimo chęci dzisiaj nie dam już rady. Mam tylko jeden kłopot : szablon. Te który jest teraz bardzo przypadł mi do gustu, jednak mam pytanie. Cenie sobie waszą opinię,a to was szablon powinien zachęcać.
 Zostawić tego czy wrócić do starego?
Plusem starego był fakt, że była na nim nasza główna para oraz iż był z blogiem od początku.
Plusem nowego jest fakt iż bardziej pasuje do tematyki, jest  bardziej mroczny i tajemniczy ;) Dodatkowo (przynajmniej dal mnie ) wykonanie jest lepsze. 
Więc jak?
Pozdrawiam i ściskam was wszystkich mocno!
Vivian Malfoy.

4 komentarze:

  1. Szablon mi się podoba. Jest tajemniczy i oryginalny. :) Jeszcze z takim szablonem się nie spotkałam. :)

    Pozdrawiam Lily M. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaczy się, fajny, ale jakoś tak wolałam stary. Owszem, jest oryginalny i ciekawy i pasuje do tematyki, ale mnie osobiście wkurza na max'a. Wybacz.
    Nowa notka już jest, więc wpadaj do mnie.
    Pozdro
    Alexxis

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon mi się podoba, tak jak napisałaś jest mroczny i tajemniczy (takie moje klimaty) ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj

Tytuł aktualnego opowiadania: Czarny Raj
Tematyka : Potterowskie
Para : Dramione
Autor : Vivian Malfoy
Szablon : Szablownica




Obserwatorzy